Har du brug for hjælp? OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL Find svaret her

Vi har samlet nogle af de spørgsmål, vi får fra vores brugere - eller dig, der ønsker at bruge ViaBill.

Fandt du ikke svaret her? Kontakt os

Du kan chatte med os direkte på MitViaBill mandag-fredag fra 8.00 - 15.00

Sende os en mail på support@viabill.com.

Eller ringe 88 826 826 mandag-fredag fra 10.00 - 15.00

 Hvordan betaler jeg mit månedlige beløb til ViaBill?

Du skal hver måned foretage en bankindbetaling i din netbank, med din personlig FI-kode, mellem den 1. og den 20. Koden finder du på din ViaBill konto.

 Hvornår skal jeg betale til ViaBill første gang?

Du skal betale mellem den 1. og den 20, men først i måneden efter dit køb.

 Jeg mangler mit login til Mit ViaBill

Du får et midlertidigt login, sammen med din velkomstmail, når du har foretaget dit første køb.

 Mit betalingskort er blevet misbrugt? Eller jeg kender ikke til ViaBill ordren?

ed identitetstyveri, beder vi dig kontakte os, så vi kan sende dig informationer til brug for anmeldelsen til politiet.

 Jeg skal opdatere mit betalingskort

Log ind på MitViaBill. Klik på ”Kort” i menuen øverst. Klik derefter på ”Tilføj nyt kort”.

 Hvordan annullerer eller refunderer jeg min ordre?

Du bedes kontakte den webshop som du har handlet på - De kan hjælpe med annullering/returnering

 Jeg har betalt for sent - eller slet ikke betalt?

Du skal betale din månedlige ydelse hver måned mellem den 1. og den 20., ellers vil vi tilskrive din månedlige ydelse et reminder fee på kr. 39,-

 Hvad koster det at bruge ViaBill?

Der er ingen renter og gebyrer, når du betaler dit månedlige beløb til tiden. Glemmer du, opkræver ViaBill reminder fee i overensstemmelse med renteloven. Du betaler dog kun 39 kr. for den første reminder.

 Jeg er ikke i stand til at betale det skyldige beløb?

Er du ikke i stand til at betale din månedlige betaling, skal du kontakte vores support på support@viabill.com

 Jeg har fået en henvendelse fra ViaBills inkassopartner?

Du bedes rette henvendelse til det inkassoselskab, som du har fået skrivelsen fra, for at få svar på dine spørgsmål.

 Hvordan bliver jeg godkendt til 10.000 kr.?

Du bliver først godkendt til kr. 10.000,-, når du har udfyldt en ansøgning, enten på sparxpres.dk eller ved at handle for mere end kr. 2.000,- på en webshop.

 Hvorfor kan jeg få to låneaftaler hos ViaBill?

Handler du for under kr. 2.000,- opretter vi et rentefrit lån. Men handler du for mere, ansøger du hos vores samarbejdspartner SparXpres, om et rentebærende lån.

 Hvordan kommer jeg i kontakt med Sparxpres?

Alle spørgsmål vedr. dit rentebærende lån skal rettes direkte til Sparxpres på deres servicetelefon 96 161 300

Fandt du ikke svaret her? Kontakt os

Du kan chatte med os direkte på MitViaBill mandag-fredag fra 8.00 - 15.00

Sende os en mail på support@viabill.com.

Eller ringe 88 826 826 mandag-fredag fra 10.00 - 15.00