Har du brug for hjælp? OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL Find svaret her

Her har vi samlet nogle af de spørgsmål, vi får fra vores brugere - eller dig, der ønsker at bruge ViaBill.

Hvordan betaler jeg?

Den månedlige ydelse hæves automatisk den sidste bankdag hver måned.

Jeg mangler mit login til Mit ViaBill

Du får et midlertidigt login, sammen med din velkomstmail, når du har foretaget dit første køb.

Mit betalingskort er blevet misbrugt? Eller jeg kender ikke til ViaBill ordren?

Ved identitetstyveri, beder vi dig kontakte os, så vi kan sende dig informationer til brug for anmeldelsen til politiet.

Jeg skal opdatere mit betalingskort

Log ind på MitViaBill. Klik på ”Kort” i menuen til venstre. Klik derefter på ”Tilføj et nyt kort”.

Hvordan annullerer eller refunderer jeg min ordre?

Du bedes kontakte den webshop som du har handlet på - De kan hjælpe med annullering/returnering.

Hvad koster det at bruge ViaBill?

Prisen for at anvende ViaBill varierer afhængig af hvilken type konto du har valgt. ViaBill opkræver evt. rykkergebyrer i overensstemmelse med renteloven.

Jeg er ikke i stand til at betale det skyldige beløb?

Er du ikke i stand til at betale det skyldige, skal du kontakte vores support på support@viabill.com

Jeg har fået en henvendelse fra ViaBills inkassopartner?

Du bedes rette henvendelse til det inkassoselskab, som du har fået skrivelsen fra, for at få svar på dine spørgsmål.

Hvordan bliver jeg godkendt til 10.000 kr.?

Du bliver først godkendt til kr. 10.000,-, når du har udfyldt en ansøgning ved at handle for mere end kr. 2.000,- på en webshop.

Hvorfor kan jeg få to låneaftaler hos ViaBill?

Handler du for under kr. 2.000,- opretter vi et rentefrit lån. Men handler du for mere, ansøger du hos vores samarbejdspartner Sparxpres om en rentebærende kredit. ViaBill formidler kreditten for Sparxpres (ved Spar Nord Bank), som vi samarbejder med.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Sparxpres?

Alle spørgsmål vedr. dit rentebærende lån skal rettes direkte til Sparxpres på deres servicetelefon 96 161 300

Hvornår koster det penge at betale med ViaBill?

Første gang du betaler med ViaBill er det gebyrfrit. Hvis du ønsker at købe med ViaBill endnu en gang vil det kræve at du overgår til en gebyrbærende konto. Denne ordning gælder både for nye og eksisterende ViaBill brugere.

ViaBill A/S
Søndergade 2,2
8000 Aarhus C
CVR 3324 5564

Hurtigst
Chat - svartid ca. 2 minutter
Man-Tors. fra 8.00-16.00
Fredag fra 8.00-15.00

Øvrige
Tel.: 88 826 826
Svartid ca. 20 minutter
Man-fre. fra 10.00-15.00

Customer support
support@viabill.com